יש לכם סכום כסף יפה? מספיק יפה כדי לרצות למנף אותו אבל לא מספיק יפה כדי לקבל תשואה טובה בהשקעות?
ובכן, אתם לא לבד! בישראל יש מאות אנשים עם סכומי כסף "יפים" שסתם שוכבים ולא מניבים תשואה עבור החוסכים. למעשה מדובר במעל 70 טרליון שקלים. כן טרליון בט', שיושבים בבנקים ומקבלים תשואה נמוכה מאוד.
על בסיס ההבנה הזו, לראשונה בישראל, פיתחנו יחד עם בית ההשקעות פסגות- את פסגות PRO כלי דיגיטלי חכם המאפשר לנהל תיק השקעות גם ברף של 50,000 שקל בלבד בליווי מקצועי מלא.
מדובר בבשורת פיסגה עבור רוב החוסכים בישראל!
האתגר המרכזי שלנו יהיה לספר ללקוחות שעד היום לא התעניינו בהשקעות, שמעכשיו העולם הזה רלוונטי גם להם.
נעשה לכם ספויילר קצר– מאז ההשקה, נפתחו בפסגות תיקים בשווי של כ- 120 מליון שקלים.
עכשיו למי שרוצה לצלול ברדודים לעומק הדברים, הינה השתלשלות העניינים:
אחרי שנה של פיתוח מוצר רבוי אתגרים של איזון בין תקנות רגולטוריות מחמירות לבין חווית משתמש טובה, פסגות PRO היה מוכן והשקנו את הכלי דיגיטלי החכם, המאפשר השקעה גם למי שברשותו "רק" 50,000 ₪
השלב הבא היה להצליח לספר לקהל הרלוונטי, שעד היום לא התעניין בהשקעות, שמעכשיו השקעות זה גם בשבילו ויש לו איך להרוויח על הכסף שחסך.
אחרי מחקר מעמיק הגענו ל-4 קהלי יעד עם פוטנציאל כלכלי:
- בעלי עסקים קטנים
- זוגות צעירים בתחילת דרכם
- עובדי ותיקים\ מדינה
- הייטקיסטים עם שכר גבוהה מהממוצע
לקהלים השונים פנינו עם עבודת קריאייטיב מדויקת על פי מחקר סגמנטים מקיף ושימוש ב-Data מפולח לצורך הגשת סרטונים רלוונטיים.
כל קהל קיבל את הסרטון הרלוונטי לו כולל פילוח לזכר ונקבה.
כאן תוכלו לראות מקבץ של כל הסרטונים יחד:
כל מי שהתעניין במוצר הגיע לאתר בו הוא קיבל תשובות לכל השאלות שלו
בתום השקת פסגות PRO הצלחנו להביא לפתיחת מאות תיקי השקעות דיגיטליים, כאשר הסכום הממוצע לתיק עומד על 70,000 שקל. נקבעו יותר מ-200 פגישות בשווי של כ-120 מיליון שקל דבר שהוביל לגידול משמעותי בבסיס הלקוחות הקיים של פסגות ואף זכינו בתחרות ה Booster – פרס המהלך החדשני והאפקטיבי של איגוד השיווק.
קרן ברנע, סמנכל"ית השיווק של פסגות, מסכמת את המהלך ואומרת: "גם תחום שמרני כמו השקעות יכול להיות פורץ דרך" .
בברכת איחולי PRO ורבו 😊 לכולם
השאר תגובה