GNS Blog

דף הבית  /  כללי  /  מהלך דיגיטלי שהובלנו להשקת פסגות PRO זכה בפרס על חדשנות פורצת דרך
Untitled design (1)
17 יוני 2018

מהלך דיגיטלי שהובלנו להשקת פסגות PRO זכה בפרס על חדשנות פורצת דרך

נכתב ע"י גאיה בלומברג
גאיה בלומברג
כללי כתוב תגובה

יש לכם סכום כסף יפה? מספיק יפה כדי לרצות למנף אותו אבל לא מספיק יפה כדי לקבל תשואה טובה בהשקעות?

ובכן, אתם לא לבד! בישראל יש מאות אנשים עם סכומי כסף "יפים" שסתם שוכבים ולא מניבים תשואה עבור החוסכים. למעשה מדובר במעל 70 טרליון שקלים. כן טרליון בט', שיושבים  בבנקים ומקבלים תשואה נמוכה מאוד.

על בסיס ההבנה הזו, לראשונה בישראל, פיתחנו יחד עם בית ההשקעות פסגות- את  פסגות PRO כלי דיגיטלי חכם המאפשר לנהל תיק השקעות גם ברף של 50,000 שקל בלבד בליווי מקצועי מלא.

מדובר בבשורת פיסגה עבור רוב החוסכים בישראל!

האתגר המרכזי שלנו יהיה לספר ללקוחות שעד היום לא התעניינו בהשקעות, שמעכשיו העולם הזה רלוונטי גם להם.

נעשה לכם ספויילר קצר– מאז ההשקה, נפתחו בפסגות תיקים בשווי של כ- 120 מליון שקלים.

 

עכשיו למי שרוצה לצלול ברדודים לעומק הדברים, הינה השתלשלות העניינים:

אחרי שנה של פיתוח מוצר רבוי אתגרים של איזון בין תקנות רגולטוריות מחמירות לבין חווית משתמש טובה, פסגות PRO היה מוכן והשקנו את הכלי דיגיטלי החכם, המאפשר השקעה גם למי שברשותו "רק" 50,000 ₪

השלב הבא היה להצליח לספר לקהל הרלוונטי, שעד היום לא התעניין בהשקעות, שמעכשיו השקעות זה גם בשבילו ויש לו איך להרוויח על הכסף שחסך.

אחרי מחקר מעמיק הגענו ל-4 קהלי יעד עם פוטנציאל כלכלי:

  1. בעלי עסקים קטנים
  2. זוגות צעירים בתחילת דרכם
  3. עובדי ותיקים\ מדינה
  4. הייטקיסטים עם שכר גבוהה מהממוצע

לקהלים השונים פנינו עם עבודת קריאייטיב מדויקת על פי מחקר סגמנטים מקיף ושימוש ב-Data מפולח לצורך הגשת סרטונים רלוונטיים.

כל קהל קיבל את הסרטון הרלוונטי לו כולל פילוח לזכר ונקבה.

כאן תוכלו לראות מקבץ של כל הסרטונים יחד:

 

http://blog.gnsdigital.co.il/wp-content/uploads/2018/06/10919_-_Psagot_Testimonial_long__v02_Square_34s.mp4

 

 

כל מי שהתעניין במוצר הגיע לאתר בו הוא קיבל תשובות לכל השאלות שלו

פסגות

בתום השקת פסגות PRO  הצלחנו להביא לפתיחת מאות תיקי השקעות דיגיטליים, כאשר הסכום הממוצע לתיק עומד על 70,000 שקל. נקבעו יותר מ-200 פגישות בשווי של כ-120 מיליון שקל דבר שהוביל לגידול משמעותי בבסיס הלקוחות הקיים של פסגות ואף זכינו בתחרות ה Booster – פרס המהלך החדשני והאפקטיבי של איגוד השיווק.

קרן ברנע, סמנכל"ית השיווק של פסגות, מסכמת את המהלך ואומרת: "גם תחום שמרני כמו השקעות יכול להיות פורץ דרך" .

 

בברכת איחולי  PRO ורבו 😊 לכולם

גאיה בלומברג
גאיה בלומברג

1024x500_2
 Previous Article המשחק "כתומולו" שובר את חנויות האפליקציות
1200x628 copy 3.2
Next Article   כשכולם עסוקים בלדבר על מהלכי 360, אנחנו מבצעים

Related Posts

  • 1200x628-01

    קמפיין ה ASMR הראשון בעולם לקפה

    18 באפריל 2019
  • נכון

    המהלך הדיגיטלי הראשון מסוגו בישראל שיגרום לכם לשיר

    26 בפברואר 2019
  • 1200x628 copy 3.2

    כשכולם עסוקים בלדבר על מהלכי 360, אנחנו מבצעים

    15 באוגוסט 2018

השאר תגובה

לבטל

פוסטים אחרונים

  • קמפיין ה ASMR הראשון בעולם לקפה
  • המהלך הדיגיטלי הראשון מסוגו בישראל שיגרום לכם לשיר
  • כשכולם עסוקים בלדבר על מהלכי 360, אנחנו מבצעים
  • מהלך דיגיטלי שהובלנו להשקת פסגות PRO זכה בפרס על חדשנות פורצת דרך
  • המשחק "כתומולו" שובר את חנויות האפליקציות

תגובות אחרונות

  • TimothySt על "זן נדיר – ציפור משונה" הכירו את המעצבים של עולם הפרסום
  • פורטל חדשות על איך שילבנו תמונת מוצר 50 פעמים בכתבה אחת?
  • רינת על אני מתולתלת ואוהבת את זה!
  • חזק חזק ונתחזק על השם ירחם! בחירת שם לעסק היא לא עניין פשוט
  • מירי על השם ירחם! בחירת שם לעסק היא לא עניין פשוט

ארכיון

  • אפריל 2019
  • פברואר 2019
  • אוגוסט 2018
  • יוני 2018
  • מאי 2018
  • מרץ 2018
  • ינואר 2018
  • אוגוסט 2017
  • יולי 2017
  • יוני 2017
  • מאי 2017
  • פברואר 2017
  • ינואר 2017
  • נובמבר 2016
  • אוקטובר 2016
  • ספטמבר 2016
  • יולי 2016
  • יוני 2016
  • מאי 2016
  • אפריל 2016
  • פברואר 2016
  • ינואר 2016
  • דצמבר 2015
  • נובמבר 2015
  • אוקטובר 2015
  • ספטמבר 2015
  • אוגוסט 2015

קטגוריות

  • כללי

כלים

  • התחבר
  • פיד RSS לפוסטים
  • הזנת RSS לתגובות
  • WordPress.org
רוצים לקבל עדכונים למייל?